Pembaca Blog Setia

Wednesday, 31 October 2012

WORDLESS WEDNESDAY..! #31102012

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

 
Hehehe.. Suka sangat kerusi nih..!
 
 

Rasa macam nak curi bawak balik umah J
 
 

Agak-agak tau tak lokasi kerusi ni kat mane? Saje nak main teka tekuk plak..hihi.

 

Sampai jumpa lagi..wassalam.

13 komen:

Qhaifa Nur said...

cantik kerusi ni....
ikea kot.....

Kesuma Angsana said...

kat ne ni cantik juga !

LydSunshine said...

Nampak tile dgn cermin tu macam kat toilet. Tapi takkan kat toilet ada kusi santek mcm itu. Kat Butik kot?

mamavogue said...

Qhaifa Nur,
letak kat umah pun ok kan..!

mamavogue said...

Kesuma Angsana,
TOILET..!

mamavogue said...

Lyd,
betul dah tu..hihi
Toilet EMPIRE HOTEL, Subang.

Tetiba rasa nak bg hadiah kat Lyd :)

wahida said...

la, kat toilet ke? giler gempak dlm toilet ada kerusi mcm ni...hehe...

Cho Zila said...

kerusi toilet gitu punya cantikk... suka.. suka

mamavogue said...

wahida,
sila percaya :)
dtg la ke empire hotel, kerusi tu dalam public toilet dia..

mamavogue said...

Cho Zila,
makin membuak perasaan nak culik kerusi iteww..hihi

mrs puex said...

kusi luv..i likeee!!

mamavogue said...

mrspuex,
i pun like sgtt..
sambil tggu org b***k, sambil duk kat kusi love :)

AHMAD AFIQ said...

mcm dalam toilet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger