Pembaca Blog Setia

Tuesday, 16 October 2012

SETIAP TAHUN PUN..! HUU..

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

 

Setahun sekali, mama hakim mesti ada masalah ni. Geram pun ade, rimas pun ade. Tapi nak buat cane, setiap tahun mesti kena sambut punyer..huu.



Cuba tengok, melekat-lekat kan.. Mama hakim tak tau ape masalah nyer. Tengok kereta orang lain elok je pulak.



Agak nyer mama hakim yang tak pandai tanggalkan kut.. Comot..!



Memang bole nampak tahun-tahun lepas punye kesan tinggalan kat cermin tu kan..



Ok, masa untuk menggantikan dengan yang baru J



Selesai dah tugasan yang tak susah tapi leceh ni..hihi. Kesan-kesan lame tu pun tak tau cane nak ilangkan. Melekat-lekat je rupa nyer. Mama hakim lap ngan kain basah je tapi pun tak bape bersih. Cermin keta ni yang bermasalah kut..haha..!

 

p/s: Ada ke cara untuk tanggalkan roadtax lame tu dengan senang ye?

 

Sampai jumpa lagi..wassalam.

8 komen:

Cikgu Ma said...

tak tau mcm mn nk buat..tp tgk abah tanggalkan elok jerr..x der kesan pun..huhuhu

eB said...

eb guna minyak msk :)

LydSunshine said...

Awk, saya pun sama jugak. Gam tu bertepek lagi kat cermin keta. Heheh,

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

keta wani ok jer klu nk tanggal yg lama...xder la pulak apa2 kesan hehe

mamavogue said...

CM,
tu yg pelik tu..
Jadi mama terpaksa salahkan cermin..hihi!

mamavogue said...

eB,
nnt ujung minggu mamavogue buat acara keta mandi minyak lah..!
hihi..

mamavogue said...

wani,
entahlah.. kalau tak salah cermin, salah tangan tuan dia ler kut..hihi

mamavogue said...

LydSunshine,
sorry komen awak masuk kat spam patut tak perasan..huu

kita serupa..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger