Pembaca Blog Setia

Monday, 19 November 2012

BILA HATI TAK KERUAN..

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

 

Syukur Alhamdulillah atas kurniaan yang satu ni.
 

Penyejuk hati di kala berduka..
 
 


Tengok gaya dan wajah si anak cukup membuatkan hati mama hakim yang tengah tak keruan ini kembali tenang.. Degupan jantung yang berdenyut tak tentu hala terus normal kembali.
 
 
 
 
Mama hakim rasa cukup, rasa puas dan rasa bertuah bila diberi peluang menjadi seorang mama J
 



Syukur pada Mu Ya Allah..
Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah..
 
 
 
Sampai jumpa lagi..wassalam.

8 komen:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Penawar di kala duka..(^_^)

LydSunshine said...

:).... tak sabar nak rasai perasaan seorang ibu begitu... Skrg masa peknen tak rasa sgt lagi. Kalau anak bergerak pun saya ketawa je sbb rasa kelakar.

izzah said...

anak segala-galanya kan...leh demam kalau anak sakit or kena gi kursus mana2 tinggalkan anak ni...huhu..

Mama Vogue said...

YM,
kan... :)

Mama Vogue said...

Lyd,
In Shaa Allah sampai masa mesti dapat rasa ape yg mamavogue rasa :)

Mama Vogue said...

izzah,
takleh imagine nak kena tinggalkan anak.. Tak penah lagi ni..

Kesuma Angsana said...

samalh kita bila duka anak2 jadi penawarnyer

Mama Vogue said...

KA,
kan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger