Pembaca Blog Setia

Monday, 26 November 2012

INSPIRATIONAL QUOTES..!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

 

Hari ni nak kongsi kata-kata semangat je. Supaya lebih bersemangat di hari ni dan hari-hari seterusnya J

 

 
 
‘There are only two ways to live your life. One is as though nothing is a miracle. The other is as though everything is a miracle’ ~ Albert Einstein

 
 



‘The best years of your life are the ones in which you decide your problems are your own. You do not blame them on your mother, the ecology or the president. You realize that you control your own destiny’ ~ Albert Ellis

 




SUMBER


Mama hakim yang sangat-sangat memerlukan kata-kata semangat sebenar nyer J Esok akan bermula cuti panjang dan mama hakim akan masuk opis semula pada 3 Disember 2012. Kejap je dah nak abis tahun 2012 kan. Rasa macam tak puas bermanja lagi..hihi.

 

Selamat hari Isnin..! Sayang selalu..!

 

Sampai jumpa lagi..wassalam.

5 komen:

Ratu Hatiku said...

Betul tu kdg2 kata semangat tulah sebenarnya buat kita lebih bersungguh2 dlm apa jua yg kita lakukan.
selamat bercuti ya Mama Hakim.. :D
Seronok dpt habiskan masa dgn family kan :P

Mama Vogue said...

Ratu hatiku,
bercuti berduaan je ngan Hakim..huu. Ntah nak buat ape, balik umah nenek je la agak nye :)

LydSunshine said...

Bila dah baca kata2 semangat ni semua cemana mamaVogue? Dah bersemangat ke belum? Take your time utk pulihkan semangat okay?

mrs puex said...

thx for sharing..

Marya Yusof said...

As salam wbt mamavogue,

Hola! Kdg-kala kita rasa lemah... Kita perlukan sesuatu utk recharge! Thank you sharing... hope to have a good year ahead..insya'ALLAH :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger