Pembaca Blog Setia

Monday, 19 November 2012

BUKAN MONDAY BLUES..!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

 
Feeling lightheaded.. Dizzy..!
 
Or headache..! Macam tak dapat dikenalpasti..
 
Mual.. Menyampah..
 
 
Oh bukan monday blues tau, tak sempat pun..
 
 
Ini masalah di hati tempat kerja..
 
 
Dari minggu lepas.. Entah bila akan settle..

 
“Oh BD, muncul lah kamu..
Mane kamu ni..
Buktikanlah kemunculan kamu..
Kuseru supaya kamu menonjolkan diri”
 

p/s: DILARANG MELAKUKAN AKSI SERU MENYERU TERSEBUT! SYIRIKK!
 
p/s lagi: Sedang tunggu Strawberry Crepe yang nyummmmeh!!

 

Sampai jumpa lagi..wassalam.

6 komen:

LydSunshine said...

Tension ke tu? Banyak bersabar ye.

teratak hati said...

Kenapa ni mama vouge..hehe harap2 sekejap je tu ye..kembali brsemangat!! Eh strawberry crepe pun ada ye??selalu dgr durian crepe je..

Mama Kembar 3 said...

sedapnya strawberry crepe, yummy!
btw, thank u mamavouge sbb bg contact no tu. Dah suh my hubby call, thanks!

Mama Vogue said...

Lyd,
sedang cuba..
terima kasih..

Mama Vogue said...

teratak hati,
balik nnt jumpa hakim ok lah ni :)
sekarang ni macam2 crepe ada..!

Mama Vogue said...

Mama Kembar 3,
memang sangat sedapp!
try call ok tp takut gak dia gi bercuti..huu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger