Pembaca Blog Setia

Thursday 1 November 2012

CAKE TASTE TEST..! NYUMM..!!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

 
Entry ini bertujuan meliurkan penggemar kek J Kejam kan mama hakim ni..hihi.

Semalam dah kul 5 lebih ade call masuk kat department kami. Rupa-rupa nyer nak ajak makan kek kat Conference Room. Bukan makan kek sesaja ye. Perlu lah setiap orang yang makan menilai rasa kek tersebut dan isi borang yang disediakan. Ala-ala cake taste test giteww ler..
 



Kalau tak silap mama hakim, dorang nak bukak cawangan kedai bakeri baru di sini. Tapi kan kalau keja test mengetest ni selalu pun takpe tau..hihi! Hancuss diet ku! Malam balik tak makan dah. Sila lah menjamu mata ye  dan sila lah menjeles J Mujur mama hakim tak sempat nak rakam gamba kek satu persatu, kalau tak sendiri tengok yang terliur..!




Sampai jumpa lagi..wassalam.

8 komen:

Ayu said...

Whoaaaaa!bestnyerrrt!:-)

wahida said...

wow...kalau aku pun dpt test hari2 mcm ni pun best...

sedapnya aku tgk semua kek2 tu...ko mmg kejam...huhu...

mrspuex said...

pfttttt...

makk menjeless tauuu!!!

huhuhu...

Unknown said...

YM,
best nyer tak terkata..!

Unknown said...

wahida,
mmg best kalau ari2.. tapi malang yer tak..huuu

Unknown said...

mrs puex,
sila menjelesss..hihi
ade 44 jenis tau nak dimkn..
tapi aii mkn 8 jenis je kutt..hii

LydSunshine said...

Ini tidak adil!! Saya tak penah pun bertuah macam ni. Oohh.. tolong la buka bakery dekat ofis saya. Saya pasti akan memberia komen yang sangat jujur terhadap setiap kek yg saya rasa.

Unknown said...

Lyd,
bakeri ni under group of companies gak..hihi.
Mamavogue pasti awak akan memberi komen yg sgt jujur!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger