Pembaca Blog Setia

Thursday, 1 November 2012

MOHON PENJELASAN..!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

 
Macamane ye korang semua komen kat WW #31102012 tanpa view page tu? Ke mama hakim yang tak paham? Memang tak paham pun.. Komen ade 13 tapi yang view 1 orang je…? Cane bole jadi bilangan komen lagi banyak dari bilangan view tu? Hhmm..



Ada sesapa yang rajin nak tolong mama hakim paham? Klik je kat gamba tu kalau kurang jelas. Mohon diterang lagi bersuluhkan..huu. Bak kata sorang kawan yang berasal dari Perak ‘saya ni benak ati skit..’ Thank you in advance ye..Sayang selalu!!

 

Sampai jumpa lagi..wassalam.

8 komen:

desperate mama said...

eh... iyelah.. tak faham jugak....

mrs puex said...

haah blom nak paham lgik..:D

d0d0l said...

Ini yg dnamakan magic ;) hehehe

LydSunshine said...

Ada jugaK nampak perkara ni. Tapi tak pernah terfikir pun kenapa. Lagi la benaknye punn... Hahah.

mamavogue said...

fidza,
pening sudah..

mamavogue said...

mrspuex,
mintak tolong pahamkan..hihi

mamavogue said...

dodol,
jawapan anda tidak dapat diterima akalku..huu

mamavogue said...

Lyd,
okeh jom join geng benak belaka..hihi
yg lain tu ade gak tp mls pk, tapi yg utk WW tu byk beza tu yg pelik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger