Pembaca Blog Setia

Thursday, 10 May 2012

ALERGIK RUPE NYER..

Assalamualaikum..

Mama hakim baru balik dari klinik dan dinner. Mujur nyer takde ape2 yang serius dengan telinga hakim. Doktor kate hakim alergik. Pastu terus kena infection sebab mama hakim tak pantau awal2.

Cuma..cane nak tau hakim alergik ngan ape ye? Pening gak memikir ape yang hakim makan sebelum tu. Incik joni kate hakim mungkin alergik ngan kambing. Sebelum ni mama hakim je makan. Bila berkasih sayang, tak perasan pun ade sebarang perubahan. Tapi sabtu lepas hakim makan sendiri dan kuantiti nyer bole tahan la untuk budak sebesar dia. Esok pagi nyer muka hakim kemerah merahan..

Tengokla aksi budak tak reti duk diam ni. Dalam klinik pun heboh je dia. Bila jumpe doktor siap salam cium tangan tapi tak sempat lak nak rakam..hehe.

Sampai jumpe lg..wassalam.


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 komen:

Marya Yusof said...

As salam Raha,

Hakim good boy, nnt mesti lekas sihat!:) Insya'ALLAH...

Kdg2 bukan sb makanan je maybe sb sabun ke, bedak atau ada haiwan kecil yg kite tak tahu dok gigit si comel tu kan... Iman pun sgt elergik lg2 dgn bulu kucing atau habuk...huhuu

mamavogue said...

Marya Sayang,
Gitu ye? Tak semestinyer makanan? Hehehe..
Pasni akan diperhatikan betul2 ape yg buat hakim alergik..

Sian makanan dipersalahkan..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger