Pembaca Blog Setia

Thursday, 24 May 2012

USAHA TANGGA KEJAYAAN..HWAITINGG!!

Assalamualaikum..

Awak, berusahalah demi kejayaan! Camni la susah payah mama bawak awak dalam perut dulu tau.. Takde la tinggi sangat kan, umah kita ni tingkat 3 je J Awak kan dah bole berlari, mama dah tak larat nak dukong awak naik tangga lagi..uhuk! Sebab berat badan mama pun….






First time panjat tangga memang ler semangat! Pastu kali kedua dan tiga, dah pandai mengeluarkan bunyi2 nak bagitau kita dia penat dah.. Tapi kalau perati betul2 Hakim macam tak bergerak pun kan? Memang pun..hehe. Pastu mama hakim dukung dia naik atas. Aksi je lebey!!


Sampai jumpe lagi..wassalam.

8 komen:

JunAina said...

Baru dapat kaki ye...alahai...

Penat wehhh...nak dokong2 bagai. Dunia ai dah lepas semua tu tapi bila anak2 dah beso rindu2n pulak nak ado anak kecik.

msredcheesecake said...

saya kalau nk tunggu anak yg kecik tu panjat tangga memang tak la... selalunya dukung je terus, malas nak tunggu... haaaa

Chekpid said...

wow, sure lengan u ada ketak2 muscle..hihiiii

mamavogue said...

JunAina, dah nak masuk 2 thn. Letih nak dukung huhu..

mamavogue said...

Msred, setengah jln naik sendiri.. Pastu setengah lg dukung. Hehe tuan punye badan pun xlarat nak bwk badan!

mamavogue said...

Chekpid, mane u tau ni?? Heheh..

teratak hati said...

gambar kat tmpat sama je..hakim dh penat la tu..

IntaNBerliaN said...

hihii.. xpa, sekurang2nya, dia berusaha jugak... ada gak gayanya... hehheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger