Pembaca Blog Setia

Sunday, 6 May 2012

MAKAN MAKAN LAGI...!

Assalamualaikum..

Selamat pagi Ahad sume.. Dah breakfast ke? Mama hakim sekeluarga masih bergolek golek bermalas malasan ni. Kepenatan ngan kenduri dan makan2 semalam. Hakim je yang dah breakfast dan mandi wangi2. Mama ngan babah hakim?? Lambat skit takpe..ahaha! Janji Hakim dah selesa. Selera makan dan menyusu dia pun semakin baik. Lega ati mak!!

Jap2 lagi nak prepare baju untuk kenduri kat Meru, belah pompuan. Belah kami 20 haribulan nanti. Disebabkan semalam tak sempat nak rakam gambo makan2 lamb chop, ari ni akan ditunaikan janji itu. Lagipun malam tadi tak ramai yang ade.. Nanti mama hakim rakam banyak2, bukan selalu dapt berkumpul macam ni.

Sementara tu layankan aksi budak terlebih teruja tengok bakal pengantin, pelamin dan kamera!

Sampai jumpe lg..wassalam.


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 komen:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Yayan pn sme, dh mndi, siap tgh pgg cucur yg ym cmpk2 pg nieh.hudusss,tp blh la pengalas pwot.huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger