Pembaca Blog Setia

Tuesday, 8 May 2012

JANJI HAPPY..!!

Assalamualaikum..

Kalau dilayan blues di hati ni sampai esok pun lum tentu baik..

Jom layan aksi hakim petang semalam sebelum masuk umah. Memula mama hakim singgah kedai belikan dia dutchlady kid. Bila dah parking keta, bagi la si budak hakim ni minum dulu. Bila dah abis mama hakim pun ajak dia kuar keta. Tetiba dia jerit ala2 memberitahu dia takmo gitu.

Eh eh budak ni, mama nak masak ler. Ok ok jum kita amik gamba dulu ye.. Mama hakim kuarkan henpon sambil pujuk2 dia. Tu la aksi dia bila bergamba. Pantang je nengok kamera. Pas abis sesi bergamba barulah si anak dengan rela hati masuk umah..

Alahai si anak.. Mama layankan je janji awak bekerjasama tak kacau mama buat keja.

Sampai jumpe lg..wassalam.


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 komen:

lelamaisara said...

heeee..pandai bergaya depan kamera ea...cute je...

Cik Sibuk said...

comel..kecik2 dah pandai posing..bagus, tak takut kamera. kalo anak2 saya, nampak kamera terus kaku.. :(

Cik Sibuk said...
This comment has been removed by the author.
mamavogue said...

Cik Sibuk, thanx singgah blog mamavogue.. Hakim ni memang camera alert..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger