Pembaca Blog Setia

Friday, 18 May 2012

WORKING MOOD..

Assalamualaikum..

Ari ni kerja memang banyak.. Actually sepanjang minggu ni macam terkejar kejar masa. Tetiba dah sampai ari jumaat yang penuh berkat ni. Esok malam kenduri doa selamat untuk abang lang yang menikah awal bulan 5 ari tu. Walaupun takde beria bersanding bagai, mak kate pacak 4 khemah tau.. Hamboi..

Penat ngan letih kena tolak tepi dulu, yang penting nak settle segala urusan dan tanggungjawab. Semuga kesihatan kami sekeluarga sentiasa dalam keadaan baik..

Ya Allah, kumohon dipermudahkan segala urusan.. Aminn..

Sampai jumpe lg..wassalam.


Published with Blogger-droid v2.0.4

3 komen:

mrs puex said...

semoga dipermudahkan segalanya..aminn..

Chekpid said...

amboi cutenya hakim bergambar dengan mama

teratak hati said...

kerja memang tak pernah abis kan..selagi hidup..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger