Pembaca Blog Setia

Saturday, 26 May 2012

DEMI MASA DEPAN..

Assalamualaikum..

Bila kuar umah skang ni, ini la pemandangan nyer. Dah 2 bulan kot projek ni bermula, malas nak amik tau. Alhamdulillah setakat ni mama hakim bole lagi kuar umah kul 8 untuk gi keja. Memang la menambah kesesakan sebab diorang tutup jalan kan, tapi demi masa depan negara hehehe.. terpatriotik pulak!








Sebenar nyer skang ni tengah berlangsung nyer projek menaiktaraf system pengangkutan awam kat area Lembah Klang ni. LRT Extension dari Kelana Jaya ke Putra Heights so USJ ni akan ade LRT tak lama lagi J Nak info lebih lanjut? Klik Blog Eric Yong. Harap2 nyer siap dalam tempoh yang ditetapkan dan memberi manafaat pada semua. Letih tau bersesak tiap hari sebab menda ni..


Sampai jumpe lg..wassalam.

5 komen:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

syukur...ym tggl kat kerteh, tganu nih...10 mins dh bleh smpi ofis..:-)

teratak hati said...

Serabut klu jln cmtu..tp demi ms dpan ye..hrp2 tk lm siap..

mamavogue said...

YM, kat sini bergantung pd trafik. Kdg2 15min bole sampai tapi kdg2 jd 45min..

mamavogue said...

Teratak hati, harap2 pasni mamavogue pun xyah drive sndiri. Bole nek lrt :-)

IntaNBerliaN said...

cpt siap... xdalh nk bersesak2 lg kn...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger