Pembaca Blog Setia

Tuesday, 29 May 2012

SI DIA DENGAN SI KUCING..

Assalamualaikum..

Ape mama hakim nak merepek ari ni ye? Ape yang nak diluahkan kat blog? Nak cite pasal Hakim, aktiviti kegemaran yang terbaru adalah melalak dan meraung sepenuh tenaga bila kemahuan tak dipenuhi.. Kadang2 tu takde isu pun dia akan cuba buat perkara yang akhirnyer membawa kepada kemeraungan tahap tertinggi.


Oh ye ari tu kami gi makan kat seksyen 7 Shah Alam, sebab ni bukan entry pasal makanan jadi takde la gamba makanan ye. Cume nak kongsi keterujaan Hakim terhadap sesuatu lagi.. Kebetulan sebelah kedai makan tu ade kedai printing. Tuan kedai yang cumell ade membela kucing. Hakim ni jenis tak reti duk diam kat kedai, dia gi jalan2 tengok kedai sebelah ni. Kebetulan nampak si ibu kucing sedang berehat selepas susukan anak2 nyer kut.. pandai je buat spekulasi heheh..


Bermula dengan sesi perkenalan dan tanye kabar agak nyer.


Ibu kucing plak buat dekk je ngan Hakim. Malas nak layann. Huhh!


Tapi budak prihatin ni masih lagi try pujuk kalau2 kucing tu nak berkawan ngan dia.


Sampai macamtu skali Hakim tegur ibu kucing tu tau.
Agak kejam la ibu kucing sebab tak layan Hakim..huhu.


Sampai jumpe lagi..wassalam.

3 komen:

Zahirah Shamsuddin said...

nasib hakim tak geram ngan kucing tu, dia peluk2 kuat2 ke, tarik2 ke, cubit2 ke... kalau tak, naya!~ hahahaha...






*missing both of you... much!

teratak hati said...

Cian hakim kucing tu tk lyan..nsb bk dia tk jd geram..

mamavogue said...

Ohoho.. ini budak berani tengok saje..Suruh pegang?? Tade berani..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger