Pembaca Blog Setia

Monday, 28 May 2012

HAKIM YG KETERUJAAN...!

Assalamualaikum..

Mama hakim suka tengok keterujaan Hakim pada sesuatu benda. Gamba ni mase nak cuti tahun baru cina ari tu, Encik Bos Besa dengan baik hati hadiahkan sume staff dia hamper sorang sebijik seketul sebuah kut.. Malam tu nak balik kampong sebenar nyer, dah la mama hakim balik keja lambat so main campak je hamper tu kat tepi pintu sebab nak kejarkan maghrib. Lagipun nak balik kampong, malas la nak cerai2 kan dulu isi nyer.



Tapi si budak Hakim yang teruja terus cuba untuk mengoyakkan plastik hamper. Agak nyer ade sesuatu kat dalam tu yang menarik perhatian dia. Berpusing-pusing dia cuba nak keluarkan barang2 makanan dalam tu.



Disebabkan mama hakim risau terhempap si kenit, lagipun atas skali tu ade 2 botol kaca, mama hakim bukak dan keluarkan dulu botol2 tu. Dengan seronok nyer tangan si budak Hakim menyelongkar..hehehe.




Sekian untuk tatapan di masa depan J

Sampai jumpe lg..wassalam.

3 komen:

IntaNBerliaN said...

sy pun teruja jugak stiap kali dpt hamper.. hihii

lelamaisara said...

heee...comel je hakim ek..teruja betul die nampak hamper tu...

hakim sebaya alesya yek...:)
geng la mereka yek..hihihii

teratak hati said...

Teruja jugak tgk hamper tu..hakim bg la aunty skt..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger