Pembaca Blog Setia

Monday, 3 December 2012

FENOMENA COLLAGEN PULAK..!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

 

Dalam kesibukan buat kerja ni, mama hakim sempat lagi jengah Shaklee. Untuk bulan Disember ni promosi nyer bukan calang-calang tau..! Collagen Powder tuh.. Amboi bukan main lagi orang perempuan ni kan, pantang dengar benda-benda yang bole buat kita jadi cantik terus bukak mata besar-besar..!

 
Sana sini orang duk jual kolagen ni dalam bentuk rumpai laut tu atau nama nyer Pure Marine Collagen. Tapi nak merendam dan merebus segala memang makan masa. Pastu antara lalu dan tidak je nak minum air rebusan tu. Bak kata pepatah orang putih “Beauty is Pain” tapi “Women and Beauty will never be apart”. Setuju tak?..hihi.

 

Antara kebaikan Collagen Powder ni:

i)  Meningkatkan kelembapan kulit sehingga 90%

ii)  Mengurangkan kekasaran dan kekeringan sehingga 75%

iii) Peningkatan dalam penampilan keseluruhan sehingga 71%

iv) Meningkatkan kelembutan dan kelicinan sehingga 69%

v)  Meningkatkan pemakaian kekal mekap sehingga 60%

vi) Meningkatkan keanjalan, ketegangan & elastisiti sehingga 55%

vii) Meningkatkan ketebalan rambut sehingga 54%

viii) Meningkatkan keserian, tona & warna kulit sehingga 50%

ix) Mengurangkan garis halus dan kedutan sehingga 18%

Info dari SINI.

 

Tapi yang mama hakim nak highlight kat sini ialah promosi beli 6 kotak PERCUMA 1 kotak..! Jimat RM298 tau.. Lagi satu beli 3 kotak dah bole dapat keahlian percuma..! Nak tau cara nyer? Contact la mama hakim J Khas untuk sayang-sayang yang rajin baca blog mama hakim, harga yang sangat istimewa menanti tau..





Collagen Powder ni bukan untuk kita sendiri-sendiri cantik je tau. Bole hadiahkan pada mak abah dan berkongsi dengan adik beradik lain. Banyak lagi khasiat yang terkandung dalam Collagen Powder, malah memang sangat sesuai untuk mak abah kita yang dah berusia sebab ia boleh merawat sakit sendi dan penglihatan yang kabur.

Facebook, Twitter @MsBlurry30, atau sms/Whatsapp 018-2835 816
 
 
 
 
Sampai jumpa lagi..wassalam.

2 komen:

Rumpai Laut Kolagen said...

meh try rumpai laut asli (kolagen) lak ;) hehehe

teratak hati said...

Wah mmg glemer skrg mcm2 jenama dh kolagen skrg..shaklee pun ada..owh mama hakim pun dah jual shaklee lah ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger