Pembaca Blog Setia

Monday 31 December 2012

Jatuh Cinta Dengan Vitamin E Shaklee

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

Jatuh cinta lagi? Dengan siapa? Dengan Shaklee ler..hihihi. Baru-baru ni, disebabkan kehabisan stok Vitamin C yang masih menjadi tanda tanya akan kemunculan nyer mama hakim beralih arah ke Vitamin E Complex.

Haa.. bukan lah sampai tahap kecewa tapi sementara menunggu ketibaan Sustained Released Vit C, takkan nak biar je kulit muka ni naik jerawat kan..hihi. Meh sini mama hakim kongsi kebaikan Vit E Complex ni ngan semua. Mane la tau ada yang mencari penawar untuk jerawat dan senggugut yang tak berkesudahan.. Moga perkongsian ni memberi manafaat J




·         Membantutkan sel penuaan yang disebabkan radikal bebas / sebagai anti oksida

·         Memperbaiki peredaran darah dan memperbaiki tisu. Sangat sesuai untuk mengurangkan kekejangan akibat PMS

·         Memelihara kulit dan rambut agar sihat dan memudarkan parut

·         Mengekalkan kesihatan saraf dan otot dan mengendurkan otot kaki yang kekejangan

·         Merendahkan kadar kolesterol

·         Mengurangkan risiko Alzheimer

·         Mengurangkan risiko keguguran bagi wanita hamil


Dan yang lebih menarik, Vitamin E Complex ni juga digelar Vitamin Cinta untuk suami isteri. Lebih-lebih lagi sejak Vit E Complex ni dipertingkatkan lagi dengan Grapeseed Extract.

Mama hakim sendiri dah merasa kebaikannya pastu baru bole kongsi ngan semua.. Bonda pun mama hakim dah bagi makan Vit E. Alhamdulillah Ya Allah, syukur dengan nikmat Mu ini.. Setiap ciptaan Allah di muka bumi ni ada kebaikan dan kelebihan nya. Alhamdulillah.. Jika ada kemusykilan atau nak menegur jika tersilap bole hubungi mama hakim bila-bila masa saja.



Sms/ Whatsapp : 018 2835 816


 
Disclaimer : Penafian ini berkaitan blog/laman web milik penulis yang berkisar tentang pemakanan organic dan produk Shaklee. Penulis bukan doktor mahupun pakar perubatan dan penulis ingin pembaca tahu yang blog/laman web ini tidak pernah dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah mana-mana negara. Produk yang disebut dalam blog/laman web ini tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.
Maklumat di dalam blog/laman web ini tidak boleh digunakan sebagai pengganti rawatan perubatan dan konsultasi doktor mahupun di anggap sebagai preskripsi. Sesiapa yang percaya bahawa mereka mengalami sebarang jenis penyakit atau masalah kesihatan, sila berjumpa dengan doktor untuk nasihat perubatan dan rawatan susulan.



Dengan niat Lillahi Taala, moga kekal ke hujung nyawa.

Sampai jumpa lagi..wassalam.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger