Pembaca Blog Setia

Saturday, 15 December 2012

OH..! HATIKU..

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

 
Bekerja di hari Sabtu..huu. Dan Hakim tinggal bersama babah sebab pengasuh ada hal. Tapi babah baru balik pagi tadi kul 8 lepas keja shif malam yang sangat memenatkan.. Oh hati mama hakim langsung tak tenteram..! Task untuk keja setengah hari ni pulak kemain berderet..

 
Hati ni memang dah beberapa hari tak tenteram.. Teringat bonda yang tak berapa sehat. Mama hakim tau mungkin sebab umur bonda dah nak masuk 60 tahun. Lagipun selama ni bonda tak penah sakit terlantar, takde masalah kencing manis, takde darah tinggi, takde sakit jantung.. Syukur Alhamdulillah.. Allah masih bagi peluang kat mama hakim untuk berbakti pada bonda. Tapi mama hakim sendiri banyak bazirkan peluang tu. Sekarang ni dah macam terkejar-kejar. Macam takut tak sempat. Skang ni duk sibuk nak belikan supplement untuk bonda, sebab dari minggu lepas bonda mengadu sakit lutut, dah tak bole nak sembahyang dengan sempurna, kena duduk atas kerusi.

 
Oh hati.. Bertenanglah.. Kat opis ni pulak dah ada isu tak puas ati dan PHD. Alahai manusia, ini la jadi nya kalau membiarkan diri dikuasai makhluk yang jahat tu..! Nak cakap pun serba salah.. Cam nak meraung pun ada. Ya Allah moga dikuatkan hati ni..

 
Tetiba rindu kat bonda..huu. Padahal malam tadi baru gi jumpa dia. Ya Allah, lindungilah bonda ku walau di mana pun dia berada.

 

Sampai jumpa lagi..wassalam.

6 komen:

QA's ~ mamapapa said...

semoga semuanya baik2 saja..salam kenal,jmput follow kmbali :)

Mama Vogue said...

QA's,
Thanks..! Salam kenal jugak..

LydSunshine said...

Tabah lah ye Mama Vogue. Selalu jugak ujian ni datang serentak sampai kita serabut tak tau nak fikir mana satu dan risau kita berganda2. Risau kat bonda tu saya faham. Semoga semuanya selamat ye.

Mama Vogue said...

Lyd,
:)
Insya Allah..
cuba bersangka baik :)

wan nurul hezrina said...

kalau ujian nak mari bersambung2 Allah uji..bertabahlah sahabat=)mcm nurulnie nak pulih n semangat mmglah makan masa tapi kalau ikut kesedihan mmg takkan berhenti..masih lagi sedih n banyak2 berdoa pada Allah.dia maha mendengar insyaallah

Kesuma Angsana said...

moga semuanyer ok ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger