Pembaca Blog Setia

Wednesday, 19 December 2012

WORDLESS WEDNESDAY #19122012

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

 
Nama nyer Rabu KurangKata.. Jadi toksah ler mama hakim bebel panjang-panjang ye..


Cantek tak kopiah yang berjambul ni?
 
 
Siap ada nama Hakim lagi J
 
 
Hadiah buatan tangan khas dari nenek a.k.a bonda.
 
 
Terima kasih nenek..!

 

p/s: kantoi umah yang tunggang langgang di background itu..huu

 

Sampai jumpa lagi..wassalam.

12 komen:

SumeSakan said...

hahaha adat lah klu umah ada budak umur cenggini...wahh pandai nya bonda awak buat...leh tempah neh...ekekeke

Kesuma Angsana said...

comel je die tu!

etuza said...

asalamualaikum ustaz kecik..comel berkopiah hijau/....

Ratu Hatiku said...

Cantik la... boleh tempah? :D

ieda said...

rmh sy mmg dh mcm kapal karam dh jdnya.hehe..

Chekpid said...

Bila mention kantoi, terus laju-laju tengok gambar di belakang...motifff sangat.haha

Mama Vogue said...

SumeSakan,
memang susah umah nak nampak kemas dah.. Bonda mengait suka2 je.. Nak buat topi utk anak dara awak pun bole :)

Mama Vogue said...

KA,
mekasih..hihi.

Mama Vogue said...

etuza,
waalaikumsalam.. Amin, moga betul jadi ustaz nyer :)

Mama Vogue said...

Ratu Hatiku,
Insya Allah bole :)
Nnt mamavogue bgtau bonda..

Mama Vogue said...

ieda,
umah tu pun sikit lagi je cuma lum karam..hihi

Mama Vogue said...

Chekpid,
takyah motip sangatlah..hihi
Tujuan utama adalah kopiah ijau berjambul dan bernama :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger