Pembaca Blog Setia

Monday, 31 December 2012

MAMA DAN HAKIM #11122012

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

 
Sambil-sambil tunggu registration untuk Countdown Party jap lagi sempat lagi mama hakim duk belek gamba-gamba dalam henpon..hihi. Dah lama tak letak gamba tuan tanah ngan watak utama blog ni kan.

 
Gamba ni masa kami ke Genting Highland masa cuti 11 Disember 2012. Lama benor kan. Ni pun cuma entry pendek nak letak gamba kami berdua je..hihi. Cerita panjang nyer nanti-nanti ye. Tunggu tahap kerajinan menggunung tinggi.

 

Sementara tunggu babah isi minyak keta.
Hakim muncung sebab tak dapat ikut babah keluar kereta..haha.


 

Yang ni aksi gedik dua beranak dalam Genting Skyway..haha.
Hujan lebat kat luar tu.

 

Beberapa jam lagi nak masuk ke tahun 2013. Selamat bercuti semua..! Sayang selalu..!

 

Sampai jumpa lagi..wassalam.

2 komen:

IntaNBerliaN said...

comel je 2 beranak ni.. :-)

Mama Vogue said...

Ina,
hihihi.. Hakim mmg comel.. Mama nyer je bajet comel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger